

ZWROT
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Zwrotu można dokonać w następujący sposób:
1. Odesłać do nas zakupiony Towar, postępując według następujących wskazówek:
- wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, data zakupu.
- spakuj produkt/-y do zwrotu,
- zapisz na kartce numer faktury lub paragonu, co ułatwi i przyśpieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności,
- odeślij produkty dowolną formą przesyłki na poniższy adres (nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatów).
PROGIPS SP. Z O. O.
ul. Zagaje 5A
32-300 Olkusz
32 422 00 01
2. Zwrotu środków dokonamy przelewem na Państwa konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru przez sklep internetowy (dlatego konieczne jest podanie rachunku w formularzu zwrotu). Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
Jednocześnie informujemy, że naliczamy dodatkowe opłaty przy przyjmowaniu zwrotów:
Opłata za opakowanie kartonowe
Polska:
Kartonowe opakowanie transportowe dla paneli 60x60 cm - 14,00 zł / szt. netto, 17,22 zł / szt. Brutto
Kartonowe opakowanie transportowe dla paneli 100x60 cm - 19,00 zł / szt. netto, 23,37 zł / szt. Brutto
Zagranica:
Cardboard shipping box for 60x60 cm panels - 5 € / pcs.
Cardboard shipping box for 100x60 cm panels - 7 € / pcs.
Opłata za sprawdzenie przesyłki zwrotu towaru
Polska:
W przypadku zwrotu zamówienia pobierana jest opłata przeglądowa przesyłki w kwocie 180 zł brutto,
za każdą kolejną rozpoczętą godzinę.
Zagranica:
W przypadku zwrotu zamówienia pobierana jest opłata przeglądowa przesyłki w kwocie 62 EUR,
za każdą kolejną rozpoczętą godzinę.
REKLAMACJE
Wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Reklamacje wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji prosimy wysyłać na adres:
PROGIPS SP. Z O. O.
ul. Zagaje 5A
32-300 Olkusz
32 422 00 01
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.