Zwroty i reklamacje

ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Zwrotu można dokonać w następujący sposób:

1. Odesłać do nas zakupiony Towar, postępując według następujących wskazówek:

- wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, data zakupu.

- spakuj produkt/-y do zwrotu,

- zapisz na kartce numer faktury lub paragonu, co ułatwi i przyśpieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności,

- odeślij produkty dowolną formą przesyłki na poniższy adres (nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatów).

 

PROGIPS SP. Z O. O.

ul. Zagaje 5A

32-300 Olkusz

32 422 00 01

 


2. Zwrotu środków dokonamy przelewem na Państwa konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru przez sklep internetowy (dlatego konieczne jest podanie rachunku w formularzu zwrotu). Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.

 

 

Jednocześnie informujemy, że naliczamy dodatkowe opłaty przy przyjmowaniu zwrotów:

 

Opłata za opakowanie kartonowe

 

Polska:

 

Kartonowe opakowanie transportowe dla paneli 60x60 cm - 14,00 zł / szt. netto, 17,22 zł / szt. Brutto

Kartonowe opakowanie transportowe dla paneli 100x60 cm - 19,00 zł / szt. netto, 23,37 zł / szt. Brutto

 

Zagranica:

 

Cardboard shipping box for 60x60 cm panels - 5 € / pcs.

Cardboard shipping box for 100x60 cm panels - 7 € / pcs.

 

 

Opłata za sprawdzenie przesyłki zwrotu towaru

 

Polska:

 

W przypadku zwrotu zamówienia pobierana jest opłata przeglądowa przesyłki w kwocie 180 zł brutto,

za każdą kolejną rozpoczętą godzinę.

 

Zagranica:

 

W przypadku zwrotu zamówienia pobierana jest opłata przeglądowa przesyłki w kwocie 62 EUR,

za każdą kolejną rozpoczętą godzinę.

 

REKLAMACJE

Wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedawanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

Reklamacje wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji prosimy wysyłać na adres:

 

PROGIPS SP. Z O. O.

ul. Zagaje 5A

32-300 Olkusz

32 422 00 01

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl